Reklamowanie swojej firmy na zewnętrznej stronie opakowania paczki to świetny sposób na dotarcie ze swoją marką do potencjalnych klientów.
Oto trzy sposoby, aby to zrobić:
Naklejki i etykiety to świetny sposób na reklamę na małych paczkach, ponieważ są tanie i łatwe do zastosowania, ale mogą być łatwo usunięte przez odbiorcę. Jeśli wysyłasz duże ilości paczek, może to być problemem, ale jeśli wysyłasz mniejsze liczby, rozważ inne opcje.
Jest to dobra opcja, gdy masz wiele zamówień wychodzących jednocześnie, jak w przypadku firm e-commerce, które wysyłają produkty bezpośrednio do klientów lub sprzedawców, którzy sprzedają poprzez katalogi lub zamówienia na stronie internetowej. Możesz dołączyć do każdej paczki materiały promocyjne, takie jak wizytówki, kupony i ulotki, dzięki czemu za każdym razem, gdy klient otrzyma przesyłkę z Twojego sklepu, od razu zobaczy Twoje logo lub nazwę.
Jest to świetny sposób na stworzenie profesjonalnego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu opłacalności. Taśma z nadrukiem może być używana na bokach pudełek i doda im trochę koloru, nie czyniąc ich zbyt zajętymi lub rozpraszającymi. Taśma z nadrukiem może być również użyta na pokrywach pudełek. Ponownie, doda to trochę koloru i utrwali logo Twojej marki w głowie klienta bez bycia zbyt rozpraszającym. Chcąc skorzystać z takiego rozwiązania przy swoich paczkach warto zajrzeć na stronę https://www.folie-stretch24.pl/tasma-pakowa-z-nadrukiem, która oferuję spersonalizowane taśmy klejące zgodne z Twoim projektem.
Niestandardowe pudełka dla dużych przesyłek są świetne do tworzenia wrażenia, które będzie trwało długo po tym, jak rzeczywista zawartość zostanie z nich usunięta – zwłaszcza jeśli są one oznaczone Twoim logo. Nie są one jednak opłacalne w przypadku mniejszych przesyłek. Kwota pieniędzy, którą wydasz na niestandardowe pudełka, będzie często wyższa niż koszt standardowych pojemników do wysyłki (które mogą być używane wielokrotnie).