Rozpoznawalność firmy przekłada się bezpośrednio na jej wyniki finansowe. Im więcej osób wie o istnieniu danego przedsiębiorstwa i im częściej ma z nim do czynienia, tym większe istnieje prawdopodobieństwo, że dużo osób skorzysta z ich usług, bądź kupi ich produkty. I właśnie dlatego, tak wiele firm decyduje się na skorzystanie z działań agencji marketingowych. Jednak czy reklamy w prasie i telewizji zawsze są najlepszym sposobem na zdobycie rozpoznawalności? A może istnieją inne, skuteczniejsze możliwości, które można zastosować by stać się widocznym dla nowych, potencjalnych klientów?
Pierwszym rozwiązaniem, które skierowane jest bezpośrednio do klientów, jest Digital Signage. Jest to rodzaj cyfrowej komunikacji z klientem za pomocą multimedialnych bądź interaktywnych urządzeń takich, jak telebimy czy infokioski. Takie urządzenia najczęściej montowane są w niedalekiej odległości od sklepu bądź biura firmowego, dzięki czemu są w stanie z łatwością nakierować osoby znajdujące się w pobliżu na właściwe miejsce. Przeważnie urządzenia do Digital Signage znajdują się w galeriach handlowych, bądź w innych miejscach, w których cały czas przebywa mnóstwo ludzi. Można zatem zainstalować ekrany LED na stacjach metra, bądź na dworcach autobusowych i kolejowych. Doskonale będą spełniały swoją rolę też na lotniskach – zarówno tych większych, jak i mniejszych. Taki rodzaj reklamy świetnie poradzi sobie także w bardzo zatłoczonym centrum miasta, na budynkach, a także bezpośrednio nad siedzibami firm, bądź w środku biur czy salonów firmowych.
Wbrew pozorom taki rodzaj reklamy świetnie sprawdzi się w wielu branżach, zarówno usługowych, jak i takich oferujących swoje produkty. Na Digital Signage na pewno skorzystają firmy z takich branż, jak medycyna, banki, kantory, handel, usługi, transport i turystyka, edukacja, hotelarstwo i gastronomia, sport, rozrywka oraz kultura, a nawet administracja publiczna. Oczywiście każda z tych branż będzie miała dobraną nieco inną strategię komunikacji z klientem, jednak to, co będzie łączne dla wszystkich to bezpośredni kontakt z klientem.
Aby rozwiązania Digital Signage były skuteczne, muszą być odpowiednio wprowadzone, a żeby to było możliwe, potrzebni są specjaliści. Działania różnych firm zajmujących się tego rodzaju marketingiem mogą zostać wykonane profesjonalnie zarówno dla firm z Polski, jak i dla zagranicznych inwestorów. Na ich stronach internetowych można znaleźć przykłady poszczególnych realizacji, a także przykłady technologii z jakiej korzystają. Dają oni możliwość skorzystania z takich rozwiązań, jak ekrany wewnętrzne, ekrany zewnętrzne, telebimy mobilne, tablice wyników a także bandy, kurtyny i fasady LED. Np. na https://tdcpolska.pl/ można także znaleźć przykłady tego, jak zastosować Digital Signage dla poszczególnych branż tak, by osiągnąć miarodajne wyniki.