Rozpoznawalność firmy przekłada się bezpośrednio na jej wyniki finansowe. Im więcej osób wie o istnieniu danego przedsiębiorstwa i im częściej ma z nim do czynienia, tym większe istnieje prawdopodobieństwo, że dużo osób skorzysta z ich usług, bądź kupi ich produkty. I właśnie dlatego, tak wiele firm decyduje się na skorzystanie z działań agencji marketingowych. Jednak czy reklamy w prasie i telewizji zawsze są najlepszym sposobem na zdobycie rozpoznawalności? A może istnieją inne, skuteczniejsze możliwości, które można zastosować by stać się widocznym dla nowych, potencjalnych klientów?

Digital Signage – dotrzyj bezpośrednio do swojego klienta

Pierwszym rozwiązaniem, które skierowane jest bezpośrednio do klientów, jest Digital Signage. Jest to rodzaj cyfrowej komunikacji z klientem za pomocą multimedialnych bądź interaktywnych urządzeń takich, jak telebimy czy infokioski. Takie urządzenia najczęściej montowane są w niedalekiej odległości od sklepu bądź biura firmowego, dzięki czemu są w stanie z łatwością nakierować osoby znajdujące się w pobliżu na właściwe miejsce. Przeważnie urządzenia do Digital Signage znajdują się w galeriach handlowych, bądź w innych miejscach, w których cały czas przebywa mnóstwo ludzi. Można zatem zainstalować ekrany LED na stacjach metra, bądź na dworcach autobusowych i kolejowych. Doskonale będą spełniały swoją rolę też na lotniskach – zarówno tych większych, jak i mniejszych. Taki rodzaj reklamy świetnie poradzi sobie także w bardzo zatłoczonym centrum miasta, na budynkach, a także bezpośrednio nad siedzibami firm, bądź w środku biur czy salonów firmowych.

Jakie branże zyskają na Digital Signage?

Wbrew pozorom taki rodzaj reklamy świetnie sprawdzi się w wielu branżach, zarówno usługowych, jak i takich oferujących swoje produkty. Na Digital Signage na pewno skorzystają firmy z takich branż, jak medycyna, banki, kantory, handel, usługi, transport i turystyka, edukacja, hotelarstwo i gastronomia, sport, rozrywka oraz kultura, a nawet administracja publiczna. Oczywiście każda z tych branż będzie miała dobraną nieco inną strategię komunikacji z klientem, jednak to, co będzie łączne dla wszystkich to bezpośredni kontakt z klientem.

Komu zlecić wykonanie rozwiązań Digital Signage?

Aby rozwiązania Digital Signage były skuteczne, muszą być odpowiednio wprowadzone, a żeby to było możliwe, potrzebni są specjaliści. Działania różnych firm zajmujących się tego rodzaju marketingiem mogą zostać wykonane profesjonalnie zarówno dla firm z Polski, jak i dla zagranicznych inwestorów. Na ich stronach internetowych można znaleźć przykłady poszczególnych realizacji, a także przykłady technologii z jakiej korzystają. Dają oni możliwość skorzystania z takich rozwiązań, jak ekrany wewnętrzne, ekrany zewnętrzne, telebimy mobilne, tablice wyników a także bandy, kurtyny i fasady LED. Np. na https://tdcpolska.pl/ można także znaleźć przykłady tego, jak zastosować Digital Signage dla poszczególnych branż tak, by osiągnąć  miarodajne wyniki. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedem + 12 =