Reklama służy dotarciu do osób potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą. Czasem to także informacja o tym, że istnieje jakieś nowe rozwiązanie, z którego warto skorzystać w takiej, czy innej sytuacji. Reklama przybiera różne formy i rozmiary, także te dosyć spore. Ale czy warto inwestować w największe formaty reklamowe?

One przykuwają uwagę

Świetnym przykładem reklamy wielkoformatowej są billboardy. Mają one różną wielkość, ale nawet te najmniejsze gwarantują dość sporą płaszczyznę do przekazywania różnych treści.

Każdy widział w życiu przynajmniej kilka takich reklam – w miastach, czy przy trasach przelotowych. Wykorzystują je zarówno firmy lokalne, jak i te działające w całym kraju. Trudno ich nie zauważyć właśnie przez wzgląd na ich wymiary. Oznacza to, że wielkość jest tutaj sporym atutem.

Rozmiar, ale co jeszcze?

Reklamy na billboardach można zamówić na terenie całego miasta, województwa lub kraju – w zależności od tego, jaki zasięg ma mieć reklama. Można więc tu liczyć na odpowiedni zasięg.

Kolejna sprawa to wytrzymałość materiałów, z jakich wykonane są billboardy. Z racji tego, że jest to reklama zewnętrzna, jest odporna na warunki atmosferyczne oraz inne potencjalne uszkodzenia mechaniczne. A to daje gwarancję na to, że reklama będzie widoczna w pełnej krasie przez określony czas.

Powtarzalność i stała obecność

Wiele osób przyznaje, że jeśli widzą tę samą reklamę na billboardach w różnych miejscach lub w tym samym miejscu mijają wciąż tę samą reklamę wielkoformatową, szybko ją zapamiętują. Kolejny cel osiągnięty – utrwalenie przekazywanych informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwadzieścia − sześć =