Branża transportowa należy do najważniejszych gałęzi gospodarki w każdym kraju. Od niej w gruncie rzeczy zależy dystrybucja towaru do klientów i eksport. Aby wszystko przebiegało zgodnie z planem, samochody powinny być zadbane pod kątem technicznym. Nie chodzi tu tylko o regularne przeglądy, ale też usuwanie na bieżąco mniejszych usterek. W jaki sposób właściciele firm transportowych powinni dbać o bezpieczeństwo zatrudnionych kierowców?

Autoryzowane serwisy naprawiają lepiej

Nie tylko muszą one uzyskać taki tytuł od samego producenta pojazdu, ale dzięki wąskiej specjalizacji zatrudnieni fachowcy znają się na tym, co robią. Prawdopodobnie usuwali już wszystkie możliwe usterki dla danego modelu. Nie zawsze uda się wszystko wykryć w siedzibie firmy, więc trzeba zabezpieczyć pracownika na wypadek nieszczęśliwego zdarzenia. Dobrze, żeby każdy z nich posiadał przy sobie listę z adresami i numerami telefonów, która wskazuje zaufany serwis Volvo 24h, a więc funkcjonujący całodobowo, na terenie całego kraju.

Oferta punktów napraw

Jeśli doszłoby do uszkodzenia samochodu w trasie, serwis odholuje go do siebie lub na wskazane miejsce. To szczególnie ważne w przypadku jazdy po autostradach, gdzie obowiązuje zakaz wykonywania tej czynności samodzielnie. Inna możliwość to dokonanie naprawy w miejscu, gdzie pojazd odmówił posłuszeństwa. Odpowiednio wyposażony mobilny punkt doskonale się sprawdzi, jeżeli kierowcę gonią terminy lub czas pracy. Najważniejsze, żeby opierać się na firmach, które zapewniają kompleksową obsługę o każdej porze, gdyż nigdy nie wiadomo, kiedy akurat przytrafi się nieszczęście.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwa × 5 =