Life & Style

Zabawne i użyteczne – prezenty dla mężczyzn

Zabawne i użyteczne – prezenty dla mężczyzn
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Znalezienie prezentu dla mężczyzn – wbrew pozorom – nie należy do łatwych. Może się zdarzyć, że upominek stanowić będzie kopię gadżetu, którą dana osoba już posiada. Co zatem zrobić, by obdarować naszego partnera upominkiem, który będzie oryginalny i praktyczny jednocześnie?

Personalizowane prezenty

Poszukiwania niebanalnego prezentu najlepiej rozpocząć ze sporym wyprzedzeniem czasowym, dyskretnie weryfikując zainteresowania i oczekiwania osoby, która ma przedmiotowy upominek otrzymać. Klasyczny prezent w postaci zegarka, książki czy perfum może okazać się mało atrakcyjny, a niekiedy wręcz nudny. Warto więc poszukać czegoś, co będzie bardziej oryginalne i zaskakujące jednocześnie. Wiadomo również, że przeważająca większość mężczyzn lubi piwo. Ciekawym pomysłem na prezent dla piwosza może być personalizowany kufel lub koszulka z oryginalnym nadrukiem. Jest to atrakcyjna alternatywa dla klasycznych upominków, która na pewno przyniesie sporo radości. Dopełnieniem podarku może być regionalna marka złocistego napoju lub wspólne wyjście do browaru.

Równie interesujący może okazać się klaser na kapsle, podkładki lub etykiety. W tej sytuacji trzeba jednak dobrze znać zainteresowania obdarowywanego – poszczególne gadżety wymagają innego rozwiązania. Klaser na kapsle wyglądem przypomina segregator, do którego wpina się specjalne kieszonki. Modele przeznaczone do zbierania podkładek wyglądają identycznie, aczkolwiek wyposażone są w koszulki. Klaser do etykiet można wykonać natomiast z tradycyjnego albumu na zdjęcia.

Pasjonaci piwa często próbują sił w samodzielnym przygotowywaniu chmielowego napoju. Praktycznym i jednocześnie zaskakującym pomysłem może okazać się zestaw startowy lub sprzęt do warzenia piwa. Jeśli obdarowywany posiada już domową warzelnię, to warto rozważyć zakup dodatkowych gadżetów.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*